Az új technológia a szállodák kedvence lehet? Már több mint 180 szálloda és vendéglátási egység várja a projektindulást - tudta meg az fmbusiness.hu.
Az fmbusiness.hu szerkesztőségébe eljuttatott közlemény szerint „egy új szoftver kavarhatja fel hamarosan a turisztika állóvizét”.
Mint azt az FM Business megtudta, a magyar fejlesztésű új technológia - az Everguest Intelligence - a mesterséges intelligencián alapul.
Az AI, azaz a mesterséges intelligencia ma már megkerülhetetlen
A mesterséges intelligencia ma már megkerülhetetlen tényező az életünk szinte minden területén. Mégis, sok kérdés és kétely van még bennünk, vajon mennyire járul hozzá ez a technológia a mindennapjainkhoz és mennyire kell tartanunk valójában az AI-tól. Sokan ugyanis attól tartanak, a mesterséges intelligencia miatt veszélybe kerülhet a munkahelyük, hisz az AI sok feladatot önállóan is képes elvégezni.
Amennyiben a mesterséges intelligencia előnyeit az emberi szaktudással ötvözzük, profitálhatunk belőle. Erre eszmélt rá Gondos Kitti, az Everguest Reputációs Üzletágvezetője is, akinek a története inspiráló lehet azok számára is, akik nyitottak arra, hogy az AI hogyan alakítja át a mindennapjainkat. Idén az Everguest új, mesterséges intelligencián alapuló szoftvere ugyanis igazi áttörést érhet el és felkavarhatja a turizmus állóvizét – emelték ki a közleményben.
Híd a vendégek és a szálloda között
Gondos Kitti több mint 10 éves, külföldi és belföldi szállodai tapasztalattal a háta mögött csatlakozott az Everguest-hez 2020-ban. A rengeteg tapasztalatot felhasználva és kihasználva, az volt a célja, hogy egy olyan hidat képezzen a vendég és a szálloda között az online térben, ami lehetővé teszi, hogy a szálloda minél tisztább képet kapjon arról, hogy a vendégei mit gondolnak róla, illetve a vendégek is biztosítva legyenek arról, hogy szállodai foglaláskor a legjobb döntést hozták.
Kittinek a szoftver fejlesztésének előrehaladtával kellett szembesülnie a valósággal: mindazon feladatokat, amelyeknek éveken át szentelte a mindennapjait, a mesterséges intelligencia automatizálja és megoldja.
„A munkámat gyökeresen átalakította az AI, és ez kezdetben félelemmel töltött el, hiszen észleltem, hogy az én és a kollégáim által végzett folyamatokat váltja ki. Ezt az érzést nagyon nehéz leírni és idő kellett, mire fel tudtam dolgozni, hiszen olyan volt, mintha minden addigi erőfeszítésem értelmetlenné válna. Majd rájöttem, hogy a körülményeket nem tudjuk megváltoztatni, de azt igen, hogy hogyan reagálunk rájuk. Arra összpontosítottam, hogy mit tudunk kihozni ezekből a körülményekből a szállodák és az Everguest számára. Így született meg végül szakmai iránymutatásomnak is köszönhetően az Everguest Intelligence, amely olyan lehetőségeket tár fel a reputáció menedzsmentben, amit manuális, emberi munkával sohasem értünk volna el. Én pedig rájöttem, hogy az általam és a csapatom által nyújtott érték az AI-vezérelt megoldásoknak köszönhetően megsokszorozható, így pedig még nagyobb hatást érhetünk el” - tette hozzá a szakember.
Mint azt az FM Business megtudta, már 180 szálloda és vendéglátóipari egység érdeklődött az AI alapú megoldással kapcsolatban.